If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Според мен не е много подходяща 147-цата за този тип терен, особено ако е със спортни пружини, направо не ми се мисли Ориентирай се към 156 кросвагон, ако често ще ти се налага да се катериш зимата и лятото по черните пътища.
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Не е за теб. Ниска е и не е подходяща за черни пътища и за непочистени улици през зимата.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Според мен не е много подходяща 147-цата за този тип терен, особено ако е със спортни пружини, направо не ми се мисли Ориентирай се към 156 кросвагон, ако често ще ти се налага да се катериш зимата и лятото по черните пътища.
Ясно значи, благодаря за адекватното мнение ще се откажа от 147-мицата за съжаление...
Здравейте, по пример на други потребители бих помолил за съвет. До сега бях на Пежо, сега съм се спрял на Алфа 147-мица, но чух и лоши отзиви за окачването на модела/марката. А и са сравнително ниски. Та идеята ми е колата почти всяка седмица да се кара зимата нагоре по планинските ни курорти, също понякога и по не толкова обработени пътища или пък лятото по черни пътища. Та според по-запознатите дали това е подходящата кола за мен или ще си навлека повече проблеми?
По-добре се ориентирай към нещо друго... Препоръчително да е преди 2000г с евтини части и здраво окачване...
147-цата не е много за offroad! По-скоро е за хубави асфалтирани пътища и високи скорости
Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)
По-добре да знаеш истината отначало, за да не се разочароваш. Това поколение Алфи - 147/156/166 са прекрасни коли като цяло, но са правени за хубави пътища. Ако ги караш по разбити селски пътища, хем няма да можеш да се насладиш на колата, хем ще ти излиза скъпо.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
По-добре да знаеш истината отначало, за да не се разочароваш. Това поколение Алфи - 147/156/166 са прекрасни коли като цяло, но са правени за хубави пътища. Ако ги караш по разбити селски пътища, хем няма да можеш да се насладиш на колата, хем ще ти излиза скъпо.
Щото струва колкото 3 147-ци, а специфичните части са като за Ролс Ройс.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Здравейте колеги преди 1 месец си взех алфа и искам да попитам знае ли някой как варират цените за смяна на ролки и ангренажен ремък като труд и дали водната помпа задължително трябва да я сменя ?
Труда за смяната на ремъци, ролки и водна помпа варира около 100-120лв ! Като е хубаво, да не кажа направо наложително да си смениш и водната помпа сега, за да не сдаде багажа след 5-10 000км и на ново да даваш 100-120лв за труда по смяната и.
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Труда за смяната на ремъци, ролки и водна помпа варира около 100-120лв ! Като е хубаво, да не кажа направо наложително да си смениш и водната помпа сега, за да не сдаде багажа след 5-10 000км и на ново да даваш 100-120лв за труда по смяната и.
Мерси много за съдействието колега значи смяната на двете е около 100-130 лв
Comment